سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با معروف ترین دستگاه های تصفیه آب تایوانی

آشنایی با معروف ترین دستگاه های تصفیه آب تایوانی

در این مقاله ما سعی در بررسی برندهای مختلف دستگاه های تصفیه آب داریم و میخواهیم برند های معرف و قوی آن را معرفی کنیم. اکثریت این برندها ساخت کشور تایوان هستند ولی نکته جالبی که در این مقاله خواهید خواند، معرفی برندی ایرانی است که توانسته در کیفیت با مدلهای تایوانی رقابت کند، این محصول دارای کیفیت بسیار بالا مانند دستگاه های تایوان است و این در حالی است که قیمت آن از دستگاه های تایوان بسیار کمتر است. در ابتدا به معرفی این این برند ایرانی میپردازیم و در مرحله بعدی برندهای قوی تایوان را معرفی میکنیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی به یکی از گزینه های ضروری زندگی تبدیل شده است. در واقع این دستگاه ها برای تهیه آب آشامیدنی سالم مورد نیاز بوده و شرایط برای زندگی استاندارد و سالم را فراهم می‌کند. بسیاری از افراد زمانی که می خواهند دستگاه تصفیه آب خانگی بخرند، دچار سردرگمی می شود. این موضوع به خاطر این است که آن ها نمی دانند دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه و چه برندی معروف ترین دستگاه تصفیه آب خانگی را عرضه می کند؟

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟

در حال حاضر معروف ترین دستگاه تصفیه آب خانگی را می‌توان در برندهای تایوان جستجو کرد.

برای خرید معتبر ترین دستگاه تصفیه آب خانگی باید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را بشناسید و آن ها را از نظر قیمت مقایسه کنید. در این صورت متوجه می شوید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای خرید دستگاه کدام است؟

به طور کلی آب آشامیدنی شهری با املاح مضر بسیاری همراه است. اگرچه آب آشامیدنی تحت پروسه و فرآیندهای مختلف تصفیه می‌شود اما واقعیت امر این است که تصفیه شهری قادر به تفکیک و جداسازی تمام املاح آب از جمله آلومینیوم، آهک، نیتریت، آرسنیک، نیترات و ... نیست.

این مواد همراه با آب آشامیدنی وارد بدن شده و می‌توانند مشکلات بسیاری را در طولانی مدت برای بدن انسان ایجاد کنند. بنابراین ما همواره به جمله پیشگیری بهتر از درمان است ایمان می آوریم، به همین خاطر به دنبال معروف ترین دستگاه تصفیه آب خانگی هستیم. این دستگاه می ‌تواند شرایط بهینه و مطلوب برای تصفیه آب را فراهم کند و از بروز مشکلات جلوگیری نماید. برخی از مواد محلول در آب بسیار خطرناک بوده و باید حتماً در فرایند تصفیه آب آشامیدنی حذف شوند. نیترات از جمله مواد بسیار مضر برای سلامتی انسان بوده که می تواند باعث سرطان در انسان شود. به همین خاطر باید این مواد حتماً از آب آشامیدنی حذف شوند و به کمترین حد ممکن برسد.

اگرچه شهرداری و شورای شهر نیز تصمیمات زیادی در زمینه تصفیه کامل آب آشامیدنی گرفتند اما متاسفانه هنوز هیچ گونه از این برنامه ریزی ها و تصمیمات به مرحله اجرا نرسیده و علت آن نیز هزینه هنگفت تصفیه کامل آب آشامیدنی است.

به همین خاطر بهتر است این تصفیه به شکل جزئی اما با رعایت استاندارد و و شرایط مقرون به صرفه در محیط منزل انجام شود. در این صورت تمامی افراد از سالم بودن آب آشامیدنی مطمئن می شوند و با اطمینان آب می نوشند.

زینود بهترین برند تصفیه آب خانگی جایگزین دستگاه های تایوانی

دستگاه تصفیه آب برند زینود یکی از محصولاتی است که در آن از متریال و کیفیت بسیار مناسب استفاده شده است. این دستگاه تصفیه آب با بهترین روش تصفیه و با حداکثر کیفیت اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد. هوزینگ ها و اتصالات این دستگاه از بهترین کیفیت موجود در بازار بوده و با توجه به کیفیت اسمبل، میتوان گفت کمترین میزان نشتی آب را در تمامی مدل های تصفیه آب داراست. با توجه به اینکه قرار است یکبار دستگاه تصفیه آب برای منزل یا اداره ی خود خرید کنید پیشنهاد ما برند xinode است. چرا که کیفیت آن باعث خواهد شد، پس از خرید این محصول را به همه آشنایان خود پیشنهاد دهید. این کیفیت بدست نیامده مگر با وسواس در تولید آن. بعنوان مثال فیلتر الیافی این محصول 150 گرم بوده که در تمامی دستگاه ها از فیلترهای 80 گرم یا در بهترین حالت 110 گرمی استفاده شده است. فیلترهای کربن پودری و کربن بلاک دستگاه تصفیه آب زینود نیز که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است متشکل از کربن 100 درصد گیاهی است که در دیگر دستگاه های تصفیه آب از 25 درصد یا حداکثر 50 درصد کربن گیاهی استفاده شده است.

بهترین برندهای تصفیه آب خانگی تایوانی

دستگاه های تصفیه آب تایوانی یکی از بهترین آب تصفیه کن ها در بازار هستند. این دستگاه ها در برندهای مختلفی تولید می شوند و کیفیت لازم برای تصفیه آب را به همراه دارند.

تصفیه آب آکواپرو

دستگاه آب آکواپرو یکی دیگر از مارک های معتبر دستگاه تصفیه آب است. این دستگاه تصفیه آب خانگی بوده که در مدل کیسی و غیره عرضه می شود. این دستگاه در زیر سینک آشپزخانه قرار می گیرد و فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهد. جنس بدنه آن از فایبرگلاس بوده و امکان تولید220 لیتر آب را در طی شبانه روز دارد. این دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها از ظاهر مناسب‌تری برخوردار بوده و شرایط برای تولید آب کاملاً بهداشتی را فراهم می کند.

مزایای معروف ترین دستگاه تصفیه آب آکواپرو

بهترین نوع دستگاه تصفیه آب آکواپرو دارای مزایای بسیاری است. فیلتر های این دستگاه از مواد گیاهی ساخته شده، همچنین این دستگاه از توانایی بالا برای حذف آلاینده های موجود در آب آشامیدنی برخوردار است . آکواپرو تمام استانداردها و موارد لازم برای کیفیت آب آشامیدنی را مورد توجه قرار می دهد. از پلاستیک فود گرید برای تولید و ساخت دستگاه آکوا پرو استفاده شده است.

تصفیه آب آکواپروآکواپرو دارای مخزن آب از نوع آنتی باکتریال است. این دستگاه با عمر و دوام قابل توجهی عرضه می‌شود و می‌تواند تا سالیان سال مورد استفاده قرار بگیرد.

معروف ترین دستگاه تصفیه آب آکواپرو دارای فیلترهای الیافی است. این فیلترها برای غربال کردن رسوبات موجود در آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانند شرایط برای فیلتر ذرات و مواد با اندازه‌ی یک تا 5 میکرون را فراهم نمایند. در واقع تصفیه فیلترهای الیافی به شکل فیزیکی انجام می شود. برای اینکه بتوانید از فیلترهای الیافی جهت تصفیه کمک بگیرید، بهتر است فروشگاه های مناسب برای خرید دستگاه آب آکواپرو را انتخاب کنید. شرکت راد گستر نوین یکی از شرکت های فوق العاده در زمینه ی ارائه معروف ترین دستگاه تصفیه آب است.

این شرکت در زمینه ی ارائه انواع برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی فعالیت می کند و دستگاه های تصفیه آب خانگی را با ضمانت کیفیت و گارانتی طلایی به مشتری عرضه می کند.

تصفیه آب سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سافت واتر به عنوان یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه عملیات تصفیه را به شکل چند مرحله ای انجام داده و اقدام به شیرین کردن آب آشامیدنی نیز می کند و می توان گفت دستگاه آب سافت واتر یکی از با کیفیت ترین و بهترین آب تصفیه کن برند است که به طور قابل توجهی در سطح جهانی مطرح می شود. تصفیه آب سافت واتر بر پایه تکنولوژی اسمز معکوس فعال است.

تصفیه آب سافت واتر

به کمک دستگاه آب سافت واتر می توان سختی آب را کم کرد. همچنین اقدام به تنظیم میزان اسیدیته آب نمود و ذرات بزرگ 0.0001 میکرون را حذف کرد.فیلتر تصفیه آب سافت واتر به شکل کربنی عرضه می شود. این دستگاه با فیلترهای قدرتمند و کربنی عرضه شده و فیلترهایش از جنس پوست نارگیل می باشند. بنابراین هیچ گونه ضرری برای بدن انسان به همراه ندارند.

دستگاه آب سی سی کا

از معروف ترین دستگاه تصفیه آب خانگی باید به تصفیه آب سی سی کا اشاره کرد. این دستگاه تولید کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا قرار دارد. برند سی سی کا در زمینه تولید دستگاه آب تصفیه بسیار فعال بوده و از قدیمی ترین و بزرگترین برندها به حساب می آید. این دستگاه به روش فیلتر اسمز معکوس اقدام به تصفیه آب خانگی می نماید. همچنین قادر است ناخالصی‌های آب را تا یک هزارم میکرون و مواد مضر همچون نیتریت و نیترات را از آب آشامیدنی حذف کند.

تصفیه آب سی سی کا

این دستگاه با شاسی فایبرگلاس ضد پوسیدگی و ضد زنگ عرضه شده و دارای یک مخزن 16 لیتری آنتی باکتریال است. برای راه اندازی این دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به برق 24 ولت داریم. از آنجایی که قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مناسب بوده، بنابراین خرید تصفیه آب سی سی کا می تواند گزینه مطلوبی باشد. این نوع دستگاه با ضمانت یک ساله به مشتری عرضه می شود.

نکات مهم در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید دستگاه آب سی سی کا می‌توانید از فروشگاه های معتبر همچون راد گستر نوین خرید کنید. در واقع این فروشگاه نصب رایگان برای مشتریان انجام داده و دستگاه تصفیه آب خانگی را در محل به شکل تست شده به مشتری تحویل می دهد .ضمن اینکه ضمانت یکساله نیز به مشتری ارائه می کند تمامی خدمات برای رضایت مشتری مدنظر قرار می دهد.

عرضه برند سی سی کا

یکی از معتبر ترین دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند برند سی سی کا باشد. این برند با چهار گالن معادل 16 لیتر عرضه شده و دارای گیج فشار است. دستگاه آب سی سی کا قادر به شیرین کردن آب شور نیز می‌باشد. همچنین میزان اسیدیته آب را تنظیم کرده و سختی آن را کم می کند. این دستگاه در زیر سینک آشپزخانه قرار گرفته و آب تصفیه شده را از طریق یک شیر مجزا در اختیار شما قرار می دهد. همچنین مجهز به بوستر پمپ قوی، شیر میکس و... نیز می باشد.

بهترین مدل دستگاه تصفیه آب سی سی کا از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار است.

عملکرد دستگاه آب سی سی کا می تواند به شکل سه مرحله، پنجم مرحله، شش مرحله و هشت مرحله باشد. تصفیه آب سی سی کا از نوع شش و هشت مرحله نسبت به سایر دستگاه های برند سی سی کا از اهمیت به مراتب بالایی برخوردار است. در واقع این دستگاه ها هم تمام آلاینده ها و ناخالصی های آب را حذف می کنند و هم کیفیت آب خروجی را تضمین می کنند. در دستگاه 6 مرحله ای سی سی کا 6 فیلتر به شکل متوالی و پشت سر هم قرار می گیرند و شرایط برای تصفیه آب در 6 مرحله را فراهم می کنند. هر کدام از این فیلترها با یک مکانیزم خاص معرفی شده و برای هدف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع فیلتر سی سی کا

قیمت دستگاه آب سی سی کا با توجه به نوع فیلتر و این مراحل تصفیه آب متفاوت می باشد.

این فیلتر ها برای جلوگیری از وارد شدن لای و رسوبات به داخل آب مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شفافیت و زلال بودن آب آشامیدنی با این نوع فیلتر که به نام فیلتر پلی پروپیلن معروف است، تامین می شود. ممکن است لوله های آب آشامیدنی معیوب یا دچار خوردگی باشد، در چنین حالتی احتمال میکس شدن مواد اضافی با آب آشامیدنی در هنگام انتقال آب وجود دارد. بنابراین وجود چنین فیلتری می تواند از وارد شدن این رسوبات به آب آشامیدنی جلوگیری نماید. فیلتر کربن گرانولی

یکی دیگر از فیلترهای مهم در معروف ترین دستگاه تصفیه آب است. این فیلتر دو وظیفه مهم را در دستگاه آب سی سی کا انجام می‌دهد. اول این که شرایط برای جذب آلاینده های شیمیایی را فراهم می کند و دوم اینکه موادی همچون آفت کش ها و کلر را از آب آشامیدنی جدا می‌سازد. همین مسئله بر روی طعم و مزه آب تاثیر زیادی دارد و باعث می‌شود آب به شکل استاندارد مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین فیلتر کربن گرانولی بر روی طعم، بو و مزه آب تاثیر زیادی دارد.

فیلتر کربن بلاک CTO

یکی دیگر از فیلترهای به کار رفته در معروف ترین دستگاه تصفیه آب فیلتر کربن بلاک CTO می باشد. این فیلتر از نوع کربن پودری بوده و کاری مشابه فیلتر کربن گرانولی انجام می دهد. در واقع تنها تفاوت میان این دو فیلتر این است که المان های درونی فیلتر کربن بلاک به شکل پودری بوده و همین مسئله امکان تماس بیشتری با آلاینده‌ها را برای فیلتر فراهم می‌کند. در نتیجه در این فیلتر شرایط مناسب تری برای حذف آلاینده های بیشتر فراهم می شود. اگرچه قسمت زیادی از کلر در فیلتر کربن گرانولی تفکیک و جداسازی می‌شود اما اصلی ترین و مهمترین عملکرد تصفیه در مرحله چهارم با عملکرد فیلتر کربن بلاک CTO تکمیل می گردد.

فیلتر ممبران

اصلی ترین و مهمترین فیلتری که در معروف ترین دستگاه تصفیه آب به کار گرفته شده فیلتر ممبران 13 لایه درجه یک آمریکایی است. این فیلتر فرآیند اسمز معکوس را انجام می دهد. این 13 لایه حالت غشایی داشته و دارای سوراخ های بسیار ریز از نوع نانو هستند. در واقع با این فیلترهای بسیار ریز تنها اجازه ورود به مولکول‌های آب داده می‌شود بنابراین فلزهای سنگین که سبب سرطان می‌شوند، در این مرحله به طور کامل از آب آشامیدنی حذف می گردند.

فیلتر مینرال

همچنین موادی همچون نمک، نیترات و ... نیز از این مرحله حذف می شوند. فیلتر مینرال یکی دیگر از فیلتر های به کار گرفته شده در دستگاه تصفیه آب است. این فیلتر برای حفظ مواد معدنی لازم و ضروری مورد استفاده قرار می گیرد. اگر چه درون آب املاح مضر بسیاری وجود دارند و این املاح باید خنثی یا تصفیه شوند اما املاحی نیز وجود دارند که برای بدن بسیار مفید هستند. بنابراین باید در پروسه تصفیه نگهداری شوند. کلسیم و منیزیم عنصر مفید برای سلامت دندان، استخوان و پوست می باشند که از طریق آب آشامیدنی نیز تامین می‌شوند.

فیلترهای دیگری نیز می توانند با فیلتر مینرال جایگزین شوند. فیلتر فرابنفش یا UV یکی دیگر از فیلترهایی است که برای دستگاه تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع فیلتر ویروس ها، قارچ ها و میکروب ها از آب آشامیدنی حذف می شوند.

راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب باید چند نکته مهم را مورد توجه قرار دهید. اول اینکه این دستگاه از معروف ترین دستگاه تصفیه آب باشد. در واقع این نوع دستگاه ها باید در برندهای معتبر خریداری شوند. همچنین برای خرید معروف ترین دستگاه تصفیه آب باید فروشگاه های معتبر همچون راد گستر نوین را انتخاب کنید. در گام آخر نیز باید مقایسه لازم بین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و سایر برندها را انجام دهید. در این صورت متوجه بهینه بودن خرید معروف ترین دستگاه تصفیه آب تایوانی خواهید شد.